Het is bijna zover! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Kim en Judith

26 Augustus 2012 | Nederland, Elshout

Nog 3 nachtjes slapen en dan is de dag van ons vertrek naar Indonesië aangebroken. Vorige week kregen we van Fox.nl een berichtje dat onze reisbescheiden in de FoxBox stonden dus we zijn ze gelijk maar gaan bekijken. 17 pagina's met alle informatie die we nodig hebben voor onze reis.

Belangrijkste punten:

We vliegen op 29 augustus om 12.00 uur vanaf Schiphol naar Kuala Lumpur waar we om 06.30 uur (plaatstelijke tijd, en de volgende dag) landen. Vervolgens vertrekt om 08.50 uur het vliegtuig vanaf Kuala Lumpur naar Medan, waar we om 08.50 uur (plaatselijke tijd, het is ongeveer een uurtje vliegen) aankomen.
In Medan aangekomen worden we opgewacht door een chauffeur die ons naar het hotel: Sibayak International Hotel, zal brengen. Daar zal dan de rondreis gaan beginnen!

Dit jaar vliegen we met Malaysia Airlanes, en het wordt dus een lange vlucht die we moeten maken om uiteindelijk op onze plaats van bestemming te komen, maar als Judith het goed heeft opgezocht ;D, zitten we op de heenweg waarschijnlijk op een gunstige plek in het vliegtuig, namelijk bij het raam, in een twee zitter!
Maar voordat het zover is, hebben we nog 2 dagen om onze koffers in te pakken. We mogen 20 kg meenemen, dus het zal nog wel wat passen en meten worden (Judith vind het een totale ramp), maar ik ben er van overtuigd dat het ons ook dit jaar weer gaat lukken :D.

In onze reisbescheiden stonden ook de hotels al beschreven, en we konden het niet laten deze alvast online ff te checken. Over het algemeen zien ze er goed uit en worden ze tussen de 6.5-7.7 beoordeeld (op Zoover.nl) waarbij er ook 1 hotel tussen zit die een 3.5 krijgt (maar die heb je er altijd wel een tussen zitten) en ons laatste hotel op Bali, krijgt zelfs een ruime 8. Ook hebben we gelezen dat in de meeste hotels een goede WiFi verbinding aanwezig is, dus we hopen dat we jullie met regelmaat kunnen voorzien van een nieuw verslag met als het mogelijk is wat foto's!

Dit jaar zitten de meeste excursies bij de reis inbegrepen, maar om ons nog lekkerder te maken, hebben we ook al een hele lijst met optionele excursies opgestuurd gekregen. Ik heb het ff doorgelezen, maar daar staan zeker dingen in die wij mogelijk gaan doen, want we willen er net als de voorgaande jaren alles uithalen om er een fantastische reis van te maken!

Nog even wat over onze groep, die bestaat dit jaar uit 19 personen. Een koppel zit in de leeftijdscategorie van 25-44, de rest van de groep zit in de leeftijdscatergorie 45-65. Het zal dus een "oudere groep" (alvast Sorry voor de mensen die zich aangesproken voelen) zijn, maar we hebben de afgelopen jaren al gemerkt dat dat ons wel erg goed ligt. We moeten er zelf het beste van maken, dus dat gaan we ook zeker doen!

Ik had net gauw even contact met Judith over wat zij nog in dit verslag bij wilde hebben staan, het enige wat ze nog zei was: "Ik heb er mega veel zin in!!!" En dat kan ik alleen maar beamen!
We kijken er ontzettend naar uit en we kunnen niet wachten tot het woensdag is!

Tot het volgende berichtje!

Liefs... Kim en Judith

• 27 Augustus 2012 - 08:53

Wendy Van Hulten:

He Meiden
    Heel veel plezier in Indonesië. Ga er lekker van genieten.
    Groetjes de ouwe Buuf.

• 27 Augustus 2012 - 14:46

Ons Moeke:

Selamat bersenang-senang en Selamat berlibur.
    Oftewel veel plezier en een prettige vakantie.
    Love you. xxxxx

• 27 Augustus 2012 - 16:38

Marie- Therese Schaapsmeerders:

Hoi dames het ziet er allemaal goed uit voor jullie. Ik ga jullie helemaal op de voet volgen. Dan lijkt het net of ik ook even weg ben, ha,ha

Veel plezier samen ,

groetjes, marietje xxx

• 29 Augustus 2012 - 21:53

Dimphie :

Hey wereldreizigers,

Als het goed is zijn jullie al een heel eind op weg en ik hoop dat de reis goed verlopen is! Ben benieuwd hoe jullie het verre oosten gaan ervaren en ook ik zal jullie belevenissen volgen dan ga ik ook een heel klein beetje mee ( hoop alleen dat het daar niet al te heet is.....) geintje..!
    Geniet ervan allebei en hopelijk wordt het voor jullie een onvergetelijke vakantie!!

groetjes,
    Dimphie xxx

• 30 Augustus 2012 - 13:58

Anita:

hee

dames ik las dat de reis tot nu goed is verlopen, en judithe ; nu al moe/brak je moet er wel van genieten he, en uitgerust terug komen

doei doei veel plezier x