Nog maar 7 nachtjes slapen - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu Nog maar 7 nachtjes slapen - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu

Nog maar 7 nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Kim en Judith

27 Mei 2013 | Nederland, Elshout

En dan is het zover! Dan stappen wij ergens vroeg in de ochtend in de auto om naar Brussel te rijden, want daar vertrekt om 10.00 uur het vliegtuig naar New York.

Vorige week werden we al gebeld dat we de tickets op konden halen, en dat lieten we ons geen twee keer zeggen. Nog diezelfde avond zaten we op het reisbureau om de reis nog eens door te nemen. Wat we niet wisten maar wel erg leuk is, dat we ook nog een gratis boekje kregen over de belangrijkste bezienswaardigheden van New York inclusief plattegrond. Nu kunnen we zeker niet gaan verdwalen in The City That Never Sleeps, en weten we zeker dat we alle bekende plekken aandoen.

Aangezien we maar 6 dagen gaan, hebben we maar een korte voorbereiding nodig. De koffer mag 20 kg wegen, maar we willen daar ook altijd nog wat shoppen dus ik denk dat we daar wel onder gaan zitten.
De weervoorspellingen zijn nog wat onzeker. De ene dag staat er dat het 28 graden word met heerlijk wat zon en lichte bewolking, de andere dag staat er dat het gaat regenen. We zullen het wel zien, we nemen in ieder geval korte broeken en shirts mee mocht het mooi weer zijn worden we in ieder geval nog bruin ;).

Zoals ook het afgelopen jaar zullen we onze avonturen in New York weer op deze site zetten. We hebben betaald internet in het hotel, dus zullen we de Mac Donalds en de Starbucks regelmatig opzoeken om jullie op de hoogte te houden.

We hebben er mega veel zin in en gaan er ontzettend van genieten!

Xxx ons

• 27 Mei 2013 - 23:48

Mama:

Veel plezier, geniet ervan en laat op tijd wat horen. Love you

• 02 Juni 2013 - 17:55

Mams:

Bijna is het zover en wij hangen de vlag uit ( die van de meimarkt haha) wij wensen jullie een goede reis toe en veel plezier in new york veel liefs mams en paps Paul oma en teddy