Londen - Reisverslag uit Hedikhuizen, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu Londen - Reisverslag uit Hedikhuizen, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu

Londen

Blijf op de hoogte en volg Kim en Judith

09 Augustus 2014 | Nederland, Hedikhuizen

We roepen het al 10 jaar, eigenlijk vanaf het begin dat we elkaar kennen. We willen graag gaan kerstshoppen in Londen, maar wat we al jaren hebben geroepen is er nog nooit van gekomen.... Tot vandaag....

Een tijdje geleden besloten we om in December maar eens een week vrij te nemen, we kunnen dan alle kanten op, maar de gedachte ging toch al snel naar Londen. Maar hoe snel we de afgelopen jaren waren met het boeken van onze verre reizen, dit jaar gaat het allemaal op een wat rustiger tempo. Alles goed uitzoeken, trein, bus, auto, vliegtuig... Wat zijn de kosten, welk hotel.... We wisten het eigenlijk niet zo goed, dus besloten we het reisbureau in de schakelen. Na een goed gesprek met iemand van het reisbureau hebben we vandaag de knopen door gehakt.
We gaan 4 dagen Kerstshoppen in Londen, nou ja, toeristje spelen in de Kerst sferen van Londen, niet verkeerd zeggen wij.

Eerst in September nog naar Cuba en dan kunnen we ons helemaal gereed gaan maken voor onze Citytrip naar Londen!

We kijken er wederom naar uit!

• 11 Augustus 2014 - 22:43

Jacqueline:

globetrotters!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 06 November 2014 - 09:34

Rachel:

Dag Kim,
    Dat klinkt goed! En Cuba, ook geweldig zeker?
    Alles goed?
    Hier wel hoor, Myrthe groeit goed en kan een paar stapjes zetten en begibt met kletsen.
    Ze is nu bijna 16 maanden. En Julia heeft onlangs haar TV debuut gemaakt:-)
    Tot ziens en geniet van Londen,
    Veel liefs uit Vught,
    Rachel, Hein, Julia & Myrthe

• 13 November 2014 - 14:18

Kim:

Hoi Rachel, Hein, Julia en Myrthe,

Wat leuk om een berichtje van jullie hier op de site te lezen, en wat fijn om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie en de meiden. Zoals je kan zien heb ik niet stil gezeten en ben dit jaar met mijn beste vriendinnetje naar Cuba geweest. Wow, wat een gaaf land en wat hebben we weer genoten. Het is echt een aanrader om naar toe te gaan. Afgelopen week heb ik het fotoalbum binnen gehad en elke keer als ik er in kijk dan wordt ik weer helemaal vrolijk.
    In december gaan we eindelijk na jaren een aantal dagen naar Londen. We zijn er nog nooit geweest, dus we zijn erg benieuwd, helemaal omdat we midden in de kerst sfeer gaan. Om de week vakantie dan nog eens goed af te sluiten gaan we aansluitend na Londen nog een paar dagen naar Disneyland Parijs samen met mijn jongste broertje en zijn vriendinnetje. Veel leuke dingen om naar uit te kijken dus.

Verder gaat het goed met mij, werk nog steeds met veel liefde en plezier bij de IVT, al is het deze maand wat rustiger met de baby'tjes, dus wat meer vrije dagen tussen door wat dan eigenlijk ook wel lekker is.

Groetjes Kim