Ingecheckt - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu Ingecheckt - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu

Ingecheckt

Blijf op de hoogte en volg Kim en Judith

15 September 2014 | Nederland, Schiphol

Na een fantastische ervaring bij de 80 van de Langstraat die weer door vele is uitgelopen, in het bijzonder ons mama, waren we gisteren middag rond 16.00 uur uitgeteld en wel in Tilburg. Nadat we Chinees gegeten hebben zijn we rond 19.00 uur op zoek gegaan naar ons bed. Een hele nacht wakker blijven en de gedachte dat we om 3.15 uur naar Schiphol zouden vertrekken maakte ons erg moe. Nadat we een paar uur geslapen hadden vertrokken we om uiteindelijk 3.30 uur naar Schiphol. Zo vroeg op de morgen zorgde ervoor dat we vlot door konden rijden en om 4.45 uur op Schiphol waren. Bij de Kiss en Ride afscheid genomen van papa en mama Goijaerts, bedankt voor het wegbrengen, en naar de incheckbalie gegaan. Daar ging alles super snel. Om 7.00 uur worden we verwacht bij Gate D2, om als alles goed gaat om 8.00 uur op te stijgen.
We zitten nu nog even wat te eten en te drinken in de Holland lounge en hadden dus nog mooi even de tijd om jullie wat te laten weten. De internet verbinding in Cuba is zoals we begroten hebben niet ideaal dus we hopen dat we regelmatig er iets op te kunnen zetten.

Tot over 18 dagen!

• 15 September 2014 - 09:09

Mama Jacqueline:

Hoi lieverds, ik hoop dat jullie in het vliegtuig nog lekker kunnen slapen. Ga genieten van jullie vakantie en ik hoop toch geregeld wat van jullie te kunnen lezen. Veel plezier. Xxxxxx

• 15 September 2014 - 09:29

Jacqueline Van Beek:

Het is gelukt,ik kan jullie volgen?Een hele goede reis en heel veel plezier in Cuba groetjes

• 17 September 2014 - 12:45

Pas:

Dag vakantie gangers.
    Net pas vertrokken en ik ben nu al nieuwsgierig of er al een verslag en foto's te zien of te lezen is. Ik ga jullie een beetje volgen. Ontzettend veel plezier samen en geniet van deze mooie reis. Jaja ik ben best wel een beetje jaloers!!!
    Grt pas