Wow wow wow! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kim en Judith - WaarBenJij.nu Wow wow wow! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Kim en Judith - WaarBenJij.nu

Wow wow wow!

Blijf op de hoogte en volg Kim en Judith

06 Juni 2013 | Verenigde Staten, New York

Nou, de titel zegt het al. Wat hebben we weer een geweldige dag gehad. We zijn begonnen bij het hoofdkantoor van de Verenigde Naties en vanaf daar hebben we een wandetocht gemaakt richting central park. Onderweg weer veel van ons to do list af kunnen strepen waardoor we nu al een heel eind zijn met dat lijstje.

Nadat we heerlijk in de zon in Central Park genoten hadden van een lunch zijn we met de metro richting Times Square gegaan. We moeten nog onze voucher inleveren om kaartjes te krijgen voor vanavond, en omdat wij van veel mensen gehoord hadden dat het soms lang wachten is op kaartjes wilde wij er maar op tijd zijn. Maar wat bleek, waar wij de kaartjes moesten halen stond niemand en binnen 5 minuten hadden wij onze tickets op zak.

Aangezien we bij Bubba Shrimp en Co wilde eten en we weten dat het daar altijd druk is zijn we wat info gaan vragen over welke tijd het beste was om te komen eten. Nadat dit helder voor ons was zijn we met de metro terug naar het hotel gegaan om om te kleden en om nog wat op onze blog te zetten. Hierna weer terug met de metro gegaan om bij Bubba Gump te gaan eten. Daar bleek het al druk te zijn en we moesten dan uiteindelijk nog ruim 30 minuten wachten voordat we aan de beurt waren. Maar wat was het weer de moeite waard. Heerlijke spare ribs en een fenomenaal toetje op. Inmiddels was het al 7 uur dus het werd langzaam tijd om naar het theater te gaan. Prachtig een beetje vergelijkbaar met Breda.
En om 20.00 uur startte de show. Wow bij de eerstr opkomt kippevel van onze tenen tot aan ons kruintje. In een woord geweldig en zo was heel de show. Daarnaast zaten we ook nog eens op rij 3 dus we hadden mega goede plaatsen! Na de show met de metro naar het hotel gegaan en daar maar meteen in bed gedoken want zulke lange dagen met veel lopen voel jd wel... maar wat is het geweldig!

Xxx

• 06 Juni 2013 - 15:34

Mama:

Dat was natuurlijk te verwachten dat de Musical voor jullie top zou zijn. En dan met zulke mooie plaatsen.
    Ben benieuwd naar de foto's en film. Zal wel avondvullend zijn, jullie kennende. Geniet ervan. Dikke kussen

• 06 Juni 2013 - 21:20

Mams:

Nou meiden dat was wel weer een beleving en een lange dag. Ik kan geloven dat jullie bij de musicol je zo gevoelt hebben. Ook wij zijn erg benieuwd naar jullie foto's en film. Nu geniet nog maar van de laatste dagen en kom met een lege lijst naar huis. Veel liefs van ons alle.