Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Elshout, Nederland van Kim en Judith - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Kim en Judith

30 Juli 2013 | Nederland, Elshout

Zoals de titel al zegt, het duurt nog maar 3 weken voordat onze reis naar Costa Rica gaat beginnen. Wat gaat de tijd toch snel, maar wat kijken we uit naar deze reis!
De groep is sinds de vorige keer wat uitgebreid, maar het is nog steeds een kleine groep van 11 personen. 6 Dames en 5 heren, dus dat moet helemaal goed gaan komen.

De komende weken zullen in het teken staan van de laatste voorbereidingen. Zoals in het vorige verslag, hebben we geen vaccinaties hoeven te halen, maar we moeten wel zorgen voor een goede bescherming tegen de muskieten. Dus de deet moet weer gehaald worden, de EHBO koffer nagekeken worden, en de klamboe in de koffer gestopt worden. Zo kunnen we veilig en wel naar onze vakantie bestemming vertrekken.

Het schema zoals onze reis eruit gaat zien, staat op de site van FOX.nl. Natuurlijk weer behoorlijk wat dagen busreisdagen, maar dit keer ook behoorlijk wat dagen om wat uit te rusten of om excursies te gaan doen. We zijn erg benieuwd.

Ook onze medereisgenoten Olivier en Rein, hebben er heel veel zin in. Komende week zullen we voor onze vakantie nog eenmaal afreizen naar België voor de verjaardag van Rein, die 30 jaar wordt. Daarna bereikt Judith de mooie leeftijd van 26 jaar en dan op de laatste vakantie dag in Costa Rica is Olivier jarig en wordt hij 27 jaar. Veel verjaardagen en daartussen door ook nog eens een geweldige vakantie..... Laat het maar snel 19 augustus zijn.

We gaan natuurlijk ook weer tijdens deze reis proberen jullie op de hoogte te houden van onze avonturen in Costa Rica. Het is voor ons nog niet helemaal duidelijk hoe de internet verbindingen zijn daar, maar daar komen we snel genoeg achter.

Tot het volgende berichtje!

xxx ons

• 30 Juli 2013 - 21:32

Marijke:

Hallo dames de laatste loodjes wegen het zwaarst ,maar dan kunnen we de koffers pakken. Dan begint het grootste probleem om alles in de koffer te krijgen , maar dat is gelukkig ieder jaar nog gelukt. Wij kijken weer uit naar jullie reisverslagen en dat van jullie reisgenoten. Veel plezier met alle voor pret veel liefs mams

• 05 Augustus 2013 - 22:26

Jacqueline:

Het zal vast weer een prachtige reis worden. De voorbereidingen zijn op zich al een mooie reis via internet. Gaat helemaal goed komen met jullie. Veel plezier en vooral heel veel genieten. Dikke kus